Hej igen!

Kom just på att jag ju har en blogg! Kom även på att jag tycker det är rätt kul att skriva i densamma! Fråga mig inte varför jag då inte skriver i den, för det vet jag inte!
Nu ska jag iallafall skriva ett inlägg!

Det har hänt massor i mitt liv den sista tiden, massor av trevliga saker där det absolut bästa är att ha blivit mamma till världens finaste Sixten! Han kom ut en vinterdag efter att jag och maken tillbringat många timmar på förlossningen i jönköping, och han fångade våra hjärtan direkt! Nu är han snart 4 månader och han har gjort både mej och maken till bättre människor! Vad värmer mer än detta tandlösa leende eller känslan av en liten hand som tar ett stadigt grepp runt mitt finger? Inget!

Strax innan vårt lilla mirakel kom till världen köpte vi äntligen hus! Efter att ha sökt med ljus och lykta efter det perfekta boendet hittade vi till slut huset med stort H! Nu börjar det äntligen bli dags för inflyttning, ett nytt kök är på plats, hallen är iordningställd, matsalen tapetserad, en elektriker har gjort elledningarna från 50-talet något mer moderna, lite nya vattenledningar och stammar är bytta. Vi ska fortsätta renoveringen under våren och sommaren, jättespännande!


Kommentarer
Postat av: Anna O.

Hej Madde!

Hade sparat din blogg som favorit för längesen och var inne och rensade bland dem precis. Tänkte ta bort din för jag har ju sett att du inte har skrivit på ett tag och så fanns det ju ett nytt inlägg där! Kul! Så jag ska absolut inte ta bort denna adress insåg jag precis. :)

Kram Anna

2011-05-05 @ 10:38:53
URL: http://www.familjen-olsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad roligt att du läst inlägget! Ska bli lite bättre på att skriva här, det är ju faktiskt ganska kul!

2011-05-18 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0