Ett helt vanligt blogginlägg

Mycket handlar om snö just nu, inrasade tak, oplogade vägar, insnöade pensionärer osv. Jag gillar verkligen snö och en riktig vinter men nu kanske det börjar bli lite mycket, eller?

Har inrett ett litet kontor här i husvagnslägenheten, ganska fint, men man kan inte "gå in" för det är liksom i en garderob, man måste stå vid datorn alt. ha en barstol eller liknande att sitta på... Funkar bra och det är svårt att sprida ut papper på skrivbordet eftersom det inte finns något!

Min bror var här nyss, han är väldigt bra att umgås med om man vill ha lite roligt, skrattade så jag fick ont i magen, härligt!

Sist men inte minst har jag funderat på alla "medelhavsinspirerade" maträtter, man kan laga en helt vanlig köttfärssås och slänga i lite oliver, vips så har man en medelhavssås till pastan! Skojjigt?





Compact living!


Kommentarer
Postat av: Ninna

Bravobravobravissimo!!!!

2010-02-24 @ 21:22:00
Postat av: Lindabindasenkvist

Åh..jag tänkte precis gå in och häckla dig för att du inte skriver och vad får jag väl se! Ett purfärskt inlägg!!!

Bästa kontoret ju!!

Hoppas allt är bra med dig gumman!

Kram kram kram kram kram kram kram

2010-02-27 @ 21:08:58
Postat av: Josefine

haha, kan tänka mig att det passar Rickard like a glove:) ;)

2010-03-03 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0