Pensionsmiddag

Var ute och käkade med mina kära arbetskamrater i torsdags, eftersom en av undersköterskorna på avdelningen går i pension. Jättetrevligt! När jag sitter där i godan ro och myser i allmänhet, får jag plötsligt veta att mina kamrater gått bakom ryggen på mej och tänkte avtacka mig och i efterskott uppvakta att vi gift oss. Snacka om att inte fatta nåt, känns lite som om man skulle kunna lura mej till Kina. Iallfall var det en trelig överaskning och jag blev både glad och lite rörd!



Och på tal om avtackning, så håller vi på att lite försiktigt återigen packa ner vårt hem i lådor. Flytten verkar att bli av under andra veckan i Januari, så då det är fritt fram för alla att bära så mycket man vill! Våra katter är mycket noga med att inte bli kvarglömda i Trollhättan, de packar ner sig och packar upp sig i kartongerna flera gånger om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0